Pieter de Waard

,,Een avondje Telstar: een geweldige belevenis, met een hinderlijke onderbreking van twee keer vijfenveertig minuten voetbal. Ik spreek vaak mensen die zeggen ’ik hou niet van voetbal’. Ja, dan moet je dus bij Telstar zijn(Telegraaf, 18/1/2011)

Op de vooravond van een zeer belangrijk duel lijkt een directeur zijn spelers, trainers, vrijwilligers en voetbalgekke achterban definitief de rug toe te keren. De persoonlijke kick van een gewaagde uitspraak in de landelijke media simpelweg te geil? Prima timing in ieder geval.

En nu maar hopen dat de spelers flink gedemotiveerd zijn, zodat het sponsorfeestje na afloop niet op een verlenging hoeft te wachten.

7 opmerkingen:

San Mauro zei

Beter gaat de beste man een andere hobby zoeken!

Ik word echt doodziek van al die kansloze berichten van hem!

RPG zei

Ik kom al ruim 35 jaar voor die hinderlijke onderbreking naar Telstar. De intentie van de Waard is om met deze slogans ook potentiele sponsors die niet van voetbal houden naar Telstar te lokken. Op zich prima, maar hou deze teksten dan exclusief voor deze groep en ga het niet te pas en onpas roepen. Daar jaag je namelijk potentiele sponsors die wel van voetbal houden en niet te vergeten potentiele "gewone" toeschouwers mee weg.

VIO zei

Hopelijk is deze man straks exit.

Moeten we niet net als andere clubs oud spelers op deze functie hebben.
Iig iemand die WEL clubgevoel heeft.

Santpoort zei

Ik zou de woorden van deze meneer nog enigzins kunnen slikken als ze ook zouden kloppen. Het voetbal bij Telstar is al tientallen jaren slecht te pruimen, dus een Avondje Telstar er omheen zou best welkom zijn. Maar meneer verkoopt een hoop kul aan de buitenwereld. Voor een supporter van Telstar bestaat er helemaal geen Avondje Telstar buiten de tweemaal 45 minuten. Er is simpelweg niets.

Anoniem zei

Kots kots kots! Ik kom naar een voetbalclub, dus ik wil VOETBAL zien. Daar betaal ik elk jaar m'n seizoenskaart voor. Niet om goor bier te drinken uit een klein plastic klote bekertje voor €2,- in een koud paviljoen.

Het wordt tijd voor acties! Het kan zo niet meer verder!!!

Anoniem zei

raaaaaaaaare man

Noad zei

Pieterke, voorstel dan

jullie tekenen voor een reglementaire 3-0 winst voor ons en wij komen met 400 zwartgele bierliefhebbers feestje meevieren in jullie sponsorbox! :D :D

Nieuwsarchief